רמטכלי"ם לשעבר מטיחים בנתניהו: "התנהגות מופקרת"

איתי גדסי 1 Comment on רמטכלי"ם לשעבר מטיחים בנתניהו: "התנהגות מופקרת"

ראשי מערכת הביטחון בעבר אהוד ברק, בוגי יעלון ודן חלוץ מוציאים הודעה משותפת בה הם מאשימים את נתניהו בכך שהוא לא מכנס את הקבינט למרות "סכנה ברורה וקרובה לביטחון המדינה" לדבריהם

בוגי יעלון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שלושה רמטכלי"ם לשעבר, אהוד ברק, בוגי יעלון ודן חלוץ, מאשימים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בכך שהוא לא מכנס את הקבינט למרות סכנה קרובה לביטחון המדינה לטענתם.

"ראש הממשלה נתניהו סירב בימים האחרונים לדרישת שר הבטחון והרמטכ״ל לכנס את הקבינט על מנת לדון בסכנה ברורה וקרובה לביטחון המדינה הנובעת מהמידע המודיעיני שלפניהם ומחקיקת הרפורמה המתוכננת" נכתב בהודעה מטעמם.

"זוהי התנהגות מופקרת וחסרת תקדים של ראש ממשלה בישראל, שמעידה על אובדן כושר השיפוט ובוחן המציאות של מר נתניהו" הוסיפו הרמטכלי"ם. "כמי שעמדו בראש מערכות הביטחון של המדינה, אנו תובעים מראש הממשלה לכנס עוד היום את הקבינט כפי שדרשו ממנו שר הבטחון והרמטכ״ל".

"ככל שיימנע מכך, יישא ראש הממשלה באחריות אישית וישירה להפקרות הבלתי נתפסת המתחוללת כעת במשמרתו ולמכלול תוצאותיה" סיכמו את מכתבם החריג.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אנשים האלו מתנהגים בצורה מופקרת במה שזורעים פחד שוא בפי ההמונים בכדי להכשיל נתניהו וגורמים בכך סיכון מוחשי למדינת ישראל ומאשימים את נתניהו בהתנהגות מופקרת כך דרכם של. השמאל יוצרים את הכאוס ומטיחים את האשמה על השני